13 en 14 augustus

Vrijdag de 13e augustus zijn we om 9 uur vertrokken vanuit Souburg. Na een voorspoedige reis met een paar stops zijn we vlak na Bremen op zoek gegaan naar een camperplaats. Die vonden we in het plaatsje Zeven. Het was een stukje grasveld en wat stukjes grit achter een camperzaak maar aangezien het maar voor een nachtje was, hoefde het geen mooi plekje te zijn. Het was een gratis overnachting en toen we wakker werden lagen er ook nog gratis broodjes voor de camperdeur. Wat een verrassing!
Om 9 uur reden we weer weg maar deze reis verliep wat minder voorspoeding. Voor Hamburg was er een ongeluk gebeurd en dat leverde een file van wel 15 km op waar wij in terecht kwamen. Bijna 2 uur later waren we pas uit de file en daarna konden we snel doorrijden naar de grens met Denemarken. We hebben de camper rond 4 uur op de camping in Kollund gezet en daar een rondje gewandeld en meteen 2 caches gevonden. Morgen gaan we weer verder. We hebben uitzicht op de Flensburger Forde (water).